• 2D-ben elevenedik meg a Resident Evil 4 nyitánya
  • Egy tehetséges moddernek köszönhetően
  • Aki a GZDoom segítségével álmodta meg a projektet
  • A játék prológusa már most megtekinthető

Egy koncepciós videónak köszönhetően már láthattuk korábban, hogy miként nézne ki a Resident Evil 4 rendkívül kelendő felújítása, ha a klasszikus kameranézetet választotta volna a Capcom, egy modder pedig most azt mutatta meg, milyen élmény lenne 2D-s side-scrollerként nyüstölni a klasszikus túlélőhorrort. DooMero a Doom közösségben elég jól ismert GZDoomot hívta segítségül a munkához, így a látvány egyből ismerős lehet azoknak, akik már találkoztak ezzel készült alkotással. A játék kedvelőit viszont eléggé meglepheti az új perspektíva, hiszen oldalnézetből még nem nagyon láthattuk a mozgalmas eseményeknek helyet biztosító falucskát.

Az alkotó által közzétett videó alapján minden olyan történés helyet kapott az eleinte kissé furcsának ható prológusban, amit az eredetiben is átélhettünk – persze volt is ideje kidolgozni a nyitányt, hiszen nem ma kezdődött a fejlesztés. DooMero már korábban elmondta, hogy 2016 óta készül a rajongói projekt, ám valamiért mindig halasztásra került, a remake viszont indokot szolgáltatott arra, hogy újult erővel vesse bele magát a munkálatokba. Ráadásul nem csupán motivációt kínált az újrakiadás, mivel néhány itt debütált elemet is "kölcsönvett" a művész, például a késsel történő hárítást, valamint pár hangeffektet. Az alkotó egy játszható demót is ígért anno, ám ennek megjelenését továbbra sem tudni, így egyelőre marad a fent mellékelt játékmenet-videó.