Képzeld el a szitut: elindítod a frissen megjelent Battlefield Redsec-et, lejátszod az első kőkemény meccsedet, a haverok az oldaladon, a stream kommentjei megőrülnek, mert végig talpon maradtál és a legvégső összecsapást is megnyertétek. Aztán... semmi. A tűzgyűrű leszűkül, a meccsnek elvileg vége, de az mégsem és véget. Nincs győzelmi felirat, nincs jutalom, nincs semmi, csak a Redsec félkész purgatóriuma.

Pontosan ezt a helyzetet élte át tegnap a népszerű streamer, Shroud, aki hiába "nyerte meg" az első Battlefield Redsec játékát, a program a győzelmet egész egyszerűen elvette tőle. Nem teljesen világos, hogy csupán a játék adta meg magát, amikor a győzelem kihirdetésére került volna a sor, vagy valóban élt még egy ellenséges játékos, aki a pályageometria alá bugolva vészelte át a meccset – a kommentelők és a fórumozók szerint volt már mindegyikre precedens. Mindenesetre elég lelombozó az élmény meg a látvány.

Sejthettük előre, hogy lesznek gyermekbetegségei a Battlefield Redsec-nek, bár tegyük hozzá, a Battlefield 6 hagyományos multija is tartogat még hasonlóan bosszantó bugokat: a drónkalapálós sniperezést például még továbbra sem sikerült javítani. Annál azonban aligha lehet rosszabb, amikor egy ehhez hasonló hiba miatt bukjuk el a megérdemelt győzelmet – sajnos nem Shroud és csapata az egyetlen, akik belefutottak már hasonlóba az elmúlt 24 órában. Reméljük, hogy a Ripple Effect és a Battlefield Studios többi csapata gőzerővel dolgoznak a hotfixeken, mert a Redsec megérdemelné az odafigyelést. Kifejezetten erős szerveroldali támogatást kapott az ingyenes battle royale játék, vagyis sok minden adott ahhoz, hogy hosszabb életű új tényezővé válhasson a zsáner nagy konkurensei közt.

Borítókép forrása: Steam