• Zűrös volt a Cyberpunk 2077 megjelenése
  • Mégis sok pozitív kritikát kapott
  • Ez csak tovább hergelte a játékosokat

Most már nyugodtan kijelenthető, hogy a Cyberpunk 2077-et helyrepofozták és olyan állapotban lehet hozzájutni, ami mindenki számára egy élvezetes, a sztorit és a felépített világot tekintve nagyon erős ARPG-vé teszi V kalandját. Érdekes módon a Cyberpunk 2077 már a megjelenése körül is elég jó kritikákat kapott, a Metacriticen 86 pontot ért el PC-n. Persze a valóság emögött az, hogy a bugokkal és hibákkal teli megjelenés annyira rosszul sült el, hogy a PlayStation Store-ból is levették a CDPR nagy reménységét.

Michal Platkow-Gilewski, a cég PR- és kommunikációs alelnöke szerint a negatívumok egy trendnek tulajdoníthatók. "Valójában úgy gondolom, hogy a Cyberpunk a megjelenéskor sokkal jobb volt, mint ahogyan fogadták, és még az első kritikák is pozitívak voltak" – mondta a GamesIndustry.biz-nek. "Aztán menő dolog lett szidni. A csúcsról nagyon gyorsan a pincébe zuhantunk. Ez volt a kemény pillanat. Nem tudtuk, mi történik. Tudtuk, hogy a játék nagyszerű, igen, javíthatunk rajta, igen, időt kell szánnunk rá, és át kell alakítanunk néhány dolgot. Ez sok időbe telt, de nem hiszem, hogy valaha is megtörtünk volna. Mindig úgy voltunk vele, hogy csináljuk meg!" Platkow-Gilewski szerint a megjelenés kész zűrzavar volt. Azok a kritikusok, akik korai hozzáférést kaptak, elég durva PC-ken játszottak egy olyan verzióval, amely lényegesen kevésbé volt bugos, mint a konzolos (főleg a last-gen) változatok. Rengetegen úgy pontozták le vagy szidták égre-földre, hogy egyetlen percet sem játszottak vele, így hamar kialakult egyfajta trend, miszerint utálni kell a CDPR játékát. Szerencsére azóta a helyzet megváltozott.