Az október 10-i megjelenéshez közeledve lassan minden érdemi információ felszínre kerül a Battlefield 6-tal kapcsolatban, hiszen többek között a fegyverekről, a zenékről és a járművekről is lehullt a lepel az elmúlt napok során, a battle royale mód várható érkezéséről már nem is beszélve. A béták alapján minden esély megvan arra, hogy a Battlefield Studios (DICE, Criterion, Ripple Effect, Motive) letaszítsa a trónról a sorozat harmadik és negyedik részét, a csapatok pedig nem csupán újdonságokkal, hanem egy nagy adag nosztalgiával is kedveskednek a veterán rajongóknak. Nem titok, hogy a vadiúj pályák mellett egy nagy visszatérő, a Battlefield 3-ban debütált Operation Firestorm is szerepel a felhozatalban, és bár könnyedén azt hihetnénk, hogy egy meglévő map átültetése könnyebb feladat, mint a nulláról történő felépítés, valójában rengeteg munkával jár a költöztetés.
5 Minutes of Operation Firestorm Gameplay from Battlefield 6 pic.twitter.com/7PaXRnEeHk
— ModernWarzone (@ModernWarzone) September 17, 2025
Erről maga a DICE vezető dizájnere, Shashank Uchil beszélt nemrég a PCGamesN-nek adott interjúban (via PC Gamer), kiemelve, hogy kifejezetten nehéz megfelelni a játékosok elvárásainak, pláne, ha azok a nosztalgia „rózsaszín szemüvegen” keresztül szemlélik a pályát. „Hogyan tehetjük ugyanolyan rombolhatóvá [az Operation Firestormot], mint a csomag összes többi terepét? Miként biztosíthatjuk, hogy a pálya működjön azokkal a fegyverekkel, amelyek különböznek a Battlefield 3 gyilokszerszámaitól? Sokkal bonyolultabb ez a dolog, mint azt az emberek gondolnák” – ecsetelte a vezető. Hiába tűnik tehát ugyanolyannak a visszatérő map, valójában sokkal többröl van szó egy egyszerű másolás-beillesztésnél, éppen ezért bízzunk benne, hogy a felhasználók is értékelni fogják a fejlesztők törekvéseit. Ti előrendeltétek a Battlefield 6-ot?
A borítóképek forrása: PC Gamer, Les Aventures Ludiques