A Battlefield-széria mindig is a rombolható környezetről volt híres, és bár a legutóbbi felvonás kissé csalódást keltőre sikeredett ezen a téren (is), az október 10-én érkező Battlefield 6-ban szerencsére ismét alaposan átrendezhetjük a terepet – persze azért nem radírozhatjuk le a teljes térképet. Többek között erről is szó esett a 3djuegos interjújában (via Tech4Gamers), melynek keretében a DICE vezető producere, David Sirland kifejtette, hogy más grafikus motorral nem igazán lehetne reprodukálni az FPS-ben látható pusztítást.
„Ez a fajta rombolás nem igazán lehetséges egy olyan közismert motorral, mint mondjuk az Unreal Engine 5. A Frostbite direkt erre készült, így a játékot is a motorhoz igazítjuk” – fogalmazott Sirland. „A stúdióink [DICE, Motive, Ripple Effect, Criterion – a szerk.] már hozzászoktak a Frostbite-hoz, ráadásul olyan mérnökök erősítik a sorainkat, akiknek van tapasztalata a motorral, éppen ezért együtt dolgozunk” – tette hozzá.
A producer szavaiban egyébként nincs semmi meglepő, hiszen a Frostbite valóban azért jött létre, hogy minél látványosabb legyen a pusztítás a Battlefieldekben, miközben az UE5 egy rengeteg stúdió által használt motor, ergo nem erre lett kihegyezve. A fenti videót elnézve (melynek kapcsán többen is megjegyezték, hogy a DICE már-már túlkompenzált a Battlefield 2042-t ért kritikák miatt) kíváncsian várjuk, miként teljesít majd a Battlefield 6 PC-n és konzolokon – ha már toljátok a néhány órával ezelőtt indult bétát, ne habozzatok megosztani a tapasztalataitokat!
A borítóképek forrása: Steam