Akik már korábban kipróbálták a demót, azok kaphattak már némi ízelítőt a Hell is Us felfedezésre sarkalló játékmenetéből, most viszont a Nacon és a Rogue Factor mindenki másnak is szán egy kis bemutatót. Hamar kiderül, hogy miközben a játék főhőse, Remi egy polgárháborútól sújtott, szétmarcangolt országba tér haza, Hadea nemcsak a felszínen, de a rejtett kazamatáiban is rengeteg titkot és veszélyt rejteget. Erre fókuszál a legújabb gameplay előzetes, ami nyilvánvalóvá teszi, hogy nemcsak az ügyességünkre, de az eszünkre is szükség lesz a Tomb Raider sírkamráit megszégyenítő járatokban.
Természetes lenne, hogy úgy gondoljunk a Hell is Us dungeonjeire, mint egyszerű másodlagos tennivalókra, a Rogue Factor elmondása szerint azonban ez távol áll az igazságtól. Ezek a mély kazamaták kulcsszerepet játszanak abban, hogy megismerhessük Hadea titokzatos történetét, ráadásul a legkeményebb kihívásokat is itt találjuk majd. Ráadásul itt nem csak üresen kongó, dohos csarnokokkal lesz dolgunk, de éppen olyan változatos lesz a földalatti világ, mint a felszíni. A barlangrendszerek végén pedig lényegében mindig számíthatunk egy kemény végső konfrontációra, vagyis boss harcra, melynek kimenetele még több fényt derít a különös ország múltjára.
Már csak abban kell reménykednünk, hogy a Rogue Factor alaposan ráfeküdt az optimalizálásra az elmúlt hetekben. Már egy hónapja aranylemezre került a játék, de ami a korábbi demóját illette, az akkori build még az RTX 40-es és 50-es videokártyákat is alaposan kifektette. Mivel a szeptember 4-re datált megjelenés nemcsak PC-n, de Xbox Series X/S-en és PlayStation 5-ön is esedékes, annál kíváncsibbak vagyunk a release build teljesítményét illetően.
Borítóképek forrása: Nacon, Rogue Factor, Steam