Alig több mint két hónappal a megjelenés előtt a Hell is Us fontos mérföldkőhöz érkezett: aranylemezre került a játék. Rogue Factor TPS-nézetet használó akció-kalandjátéka 2025. szeptember 4-én jelenik meg. A fejlesztők a közösségi médiában jelentették be, hogy a Hell is Us fejlesztése befejeződött, a TPS pedig aranylemezre került, azaz hamarosan megindulhat a sorozatgyártás. A stúdió immáron a Day1 patchre koncentrálhat.
A játékosok itt egy olyan világba kerülnek, ahol hagyományos navigációs eszközök nélkül kell boldogulni. Nem kapnak térképet, iránytűt vagy küldetésjelzőket, ehelyett az ösztöneikre hagyatkozhatnak, hogy előrébb jussanak. Ez a szabadság kiterjed a játék narratív részére is, ahol a játékosok maguk hozhatják meg eltérő döntéseiket. Abszolút a nulláról kell információ-morzsákat összegyűjteni, amik jobb esetben egy konkrét helyet jelölhetnek, de lehet, hogy csak valamiféle utalást adnak. A koncepció kifejezetten érdekes, úgyhogy várjuk!
Borítókép forrása: Steam