A legjobb PlanetSide 2 játékos szerint akadnak gondok a játékkal
BuzzCutPsycho, a legsikeresebb Terran Republic katona keményen bírálja a PlanetSide 2 játékmechanikáját, mert túlságosan a halál/frag arányra hegyezték ki az egész koncepciót. <br />
Buzz szerint a PlanetSide 2 egy jó játék, de vannak benne olyan tervezési hibák, amiket lassacskán illene kiküszöbölni. Ilyen, hogy a programban jelenleg az a legfőbb cél, hogy minél jobb frag/halál aránya legyen az embernek, ez a viselkedés azonban megöli a csapatjátékot, hisz mindenki a saját gesztenyéjéért kapar ahelyett, hogy összedolgozna. Buzz úgy véli, erre megoldást jelentene a csapatalapú statisztikák sulykolása: a játékosok akkor is magukra figyelnének elsősorban, de mivel már beleszámítana a végértékelésbe a kooperáció, ezért összességében jobban kidomborodna a frakcióháborús háttér.
További probléma Buzz szerint, hogy a járművek előállítása túlságosan is olcsó, erősségük pedig még úgy is szembeötlő, ha az embert egyből húsz rakéta veszi célba a volán mögött. Állítja, jobb lenne gyengíteni őket egy kicsit, hogy a tapasztalatlanabb játékosoknak is bele kelljen jönni a gyalogos hadviselésbe.
Mit gondoltok, igaza van Buzznak, vagy csak agyára ment a túl jó stat?