• Ricky Cambier, az Uncharted 4 vezető tervezője szerint vannak még kiaknázatlan lehetőségek a PS4-ben
  • Az Uncharted 4 fejlesztési tapasztalataival a hátuk mögött pedig képesek lesznek kihasználni azt a következő játékukban, bármi is legyen az
  • Retroguru: A Naughty Dog története, 1. és 2. rész

Első alkalommal fejlesztett játékot kifejezetten PS4 konzolokra a Naughty Dog a májusban megjelenő Uncharted 4: A Thief’s Enddel, és máris sikerült annak hardveres képességeit szinte maximálisan kihasználniuk. Ám úgy tűnik, hogy a stúdió szakemberei biztosak benne, hogy még a tegnap bemutatott, áll leejtős Uncharted 4 játékmenet felvételeknél is többet képesek kicsiholni a Sony masinájából, ezt pedig a következő játékukkal fogják bebizonyítani. Mindezt a Ricky Cambier, az Uncharted 4 vezető tervezője erősítette meg, persze anélkül, hogy elárulta volna, mire készülnek Nathan Drake (részükről) utolsó kalandját követően.

„Biztos vagyok benne, hogy az Uncharted 4 elkészítése során szerzett tapasztalatok birtokában számos olyan terület is van, ahol képesek leszünk többet kihozni a gépből. A Naughty Dognál van néhány hihetetlenül ügyes programozó, akik mindig meglepnek, hogy mire képesek.” – mondta Cambier a DualShockers-nek.

„Úgy gondolom könnyebb volt erre a szinte eljutni és ilyen minőségben elkészíteni a játékot, de már vannak ötleteink, amiken a közeljövőben dolgozunk majd. Azt persze nehezen tudom elképzelni, hogy olyan hatalmas technikai ugrást kövessünk el, mint mondjuk, ami az Uncharted első része és a The Last of Us között van. De az biztos, hogy a legközelebbi programunkkal még többet hozunk ki a PS4-ből.” – zárta mondandóját a szakember.

A hírek szerint ez pedig nem kizárt, hogy pont az emlegetett The Last of Us folytatása lesz, melynek ötlete több forrás szerint is jó ideje érlelődik a stúdiónál, mi több, a Nathan Draket életre keltő szinkronszínész, Nolan North szerint jó ideje dolgozik is rajta a csapat