A Doom bétája nem aratott osztatlan sikert. Sokan természetesen a multiplayer játékmenete miatt haragudtak meg rá, de néhányan a PC-s változat grafikai opciózhatósága miatt is aggódni kezdtek, hiszen a béta ezen a téren igen sovány lehetőségeket biztosított. A Bethesda szerencsére nem zárkózott el a panaszok elől.

Honlapjukra kitett posztjuk szerint már most rengeteget változtattak, a PC-s játékfejlesztés pedig a DNS-ükbe van kódolva, szóval nem kell a grafikai beállítások miatt aggódnunk. Már a május 13-ai megjelenéskor lesz ultra-wide 21:9-es monitortámogatás, FOV csúszka és persze rengeteg beállítási lehetőség, amivel gépünk erejéhez igazíthatjuk a Doomot. Ezekről részletes listát is közölt a Bethesda:

  • Manually Lock Framerate (un-locked by default)
  • Lights Quality
  • Chromatic Aberration Toggle
  • Shading Quality
  • Post Process Quality
  • Particles Quality
  • Game F/X Quality
  • Decal Quality
  • Directional Occlusion
  • Reflections Quality
  • Depth of Field Toggle
  • Decal / Texture Filtering
  • Motion Blur Quality / Toggle
  • Sharpening Amount
  • Lens Flare Toggle
  • Lens Dirt Toggle
  • Texture Atlas Size
  • Show Performance Metrics
  • Resolution Scaling
  • UI Opacity
  • Film Grain
  • Rendering Mode
  • FOV Slider
  • Simple Reticle
  • Show First-person Hands Toggle
  • Use Compute Shaders
  • Vsync (support or triple buffering)

Mindent összevetve, a Doom béta gépigénye alapján és a fenti listát látva nem lesz nehéz egy mai átlagos számítógép alá beopciózni a játékot úgy, hogy a sebesség is megmaradjon és a látványt se butítsuk le annyira.