A Concord bukásának okairól rengeteget lehetne beszélni, sőt mi meg is tettük ezt az alábbi videóban, most viszont nem erről lesz szó, hanem arról, milyen következtetéseket vontak le az esetből a Sony-nál. Ugyebár a játékot közel 8 évig fejlesztette a Firewalk Studios, majd két hét alatt állt földbe az egész, a játékot leállították, a stúdió pedig lehúzta a rolót. Hulst egy interjúban árulta el, mire tanította meg mindez őket.
Hulst elárulta, hogy most már szigoróbban nézik a projekteket, hogy korábban kiderüljön, ha valami nem stimmel.
"Nem szeretném, hogy a csapatok mindig a biztosra menjenek, de annak örülnék, hogy ha bukunk, akkor azt minél előbb és olcsóbban tegyük(...) Azóta sokkal szigorúbb és sokkal gyakoribb teszteléseket vezettünk be, ráadásul sokféle módon. A kudarcok előnye... hogy az emberek megértik, mennyire szükséges ez a fajta felügyelet."
Ha minden igaz, akkor olyan finomságokra kell gondolnunk, mint pl. csoportos tesztelések, tanulás más Sony-csapatoktól, és a vezetők közti közelebbi kapcsolatok kiépítése, akik több száz órát játszanak a játékkal a megjelenés előtt. Félve kérdezem: eddig miért nem ez volt az alap...?