A Concord annyira rosszul teljesített a megjelenés után, hogy hamarosan ki is került a forgalomból, sőt, nem sokkal később a Firewalk Studios-t, vagyis a játék mögött álló fejlesztőcsapatot is menesztették. Sokan azt hitték, hogy ezután a Sony kétszer is megfontolja majd a live-service játékok kiadását, a helyzet viszont az, hogy a céget nem érdekli a Concord bukása. A Sony elismerte, hogy tanulni fog a hibákból, de nem engedik el a live-service modellt.

A vállalat legutóbbi pénzügyi eredményeit taglaló megbeszélésen felmerült a kérdés, hogy a Sony miként áll a jövőben a live-service játékokhoz. Erre a kérdésre Lin Tao, a Sony pénzügyi igazgatója válaszolt, és elmondta, hogy a Concord és a Marathon igencsak rossz fogadtatása ellenére úgy gondolja, hogy a live-service modellt nem szabad elengedni. Válaszát arra alapozta, hogy az elmúlt öt évben ez a modell a bevételek növelésével előnyösnek bizonyult a Sony számára, noha elismerte azt is, hogy akadtak problémák. „Ami az átalakítást illeti, az nem megy teljesen zökkenőmentesen. Természetesen elismerjük, hogy még mindig sok probléma van, ezért le kell vonnunk a tanulságokat a hibákból, és gondoskodnunk kell arról, hogy olyan élő szolgáltatási tartalmakat vezessünk be, ahol kevesebb a pazarlás és gördülékenyebb a működés” – jelentette be Tao. A Helldivers 2, a Gran Turismo 7 vagy épp a Destiny 2 hatalmas összegeket hozott a Sonynak, ezért a jövőben sem szeretnék elengedni a live-service játékokat.

Borítókép forrása: Dot Esports