• A harmadik Crystal Dynamics féle Tomb Raider játéktere nem lesz nagyobb elődjénél
  • A folytatás tehát már tervben van
  • Bár a Rise of the Tomb Raider még meg sem jelent a bejelentett platformok felére
  • A folytatásban inkább kidolgozottabb játékteret akarnak, amitől nagyobbnak érezhetjük

A Rise of the Tomb Raider játéktere jóval nagyobb lett, mint amekkora a 2013-as Tomb Raideré volt, ám úgy tűnik, ez az a határ, amit a Crystal Dynamics már nem akar túllépni, legalábbis ez derült ki a GameInformernek adott interjúból.

Mert biza erősen agyalnak a folytatáson – miközben PC-re és PS4-re még ki sem jött a Rise of the Tomb Raider –, és abban biztosak, hogy a játékteret nem akarják jelentősen tovább növelni. Elmondásuk szerint éppen azon a határon vannak, ahol a méret még nem megy a felfedezés rovására, ahol a játékosok „nem tévednek el”, és kis túlzással minden sarokban találni valami érdekeset. A folytatásban inkább megpróbálják jobban kidolgozni, bejárhatóbbá tenni az adott területeket, és még több felfedeznivalót adnának. Így nem növelnék ténylegesen a területet, mégis nagyobbnak érezhetjük azt.

Persze ez még igencsak a jövő zenéje, hiszen a Rise of the Tomb Raider alig pár hónapja jelent meg Xboxra; ha minden igaz, ebben a hónapban érkezik meg PC-re, és majd év végén PS4-re. Szóval legjobb esetben is csak 2017-2018 felé érkezik meg az új Tomb Raider. Ennek ellenére adott a kérdés: nektek tetszene egy kisebb, de több felfedezést nyújtó játéktér a Tomb Raider szériában?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!