• Elérhető a játék
  • Korai hozzáférésben
  • Elég megosztó már most

Megannyi év után a Six Days in Fallujah tegnap elstartolt korai hozzáférésben. Eredetileg 2009-ben jelentették be, mindössze néhány évvel a fallúdzsai konfliktus után, azzal a céllal, hogy egy valódi iraki háborús csata történetét meséljék el. A Konami a növekvő ellenérzések és kritikus hangvétel miatt ejtette a játékot, de az több mint egy évtizeddel később megint visszatért, és ezzel együtt ugyanazt a felháborodást is visszahozta. A Six Days in Fallujah tegnap elstartolt korai hozzáférésben és a netre kikerült képekből látszik, hogy dokumentumfilmszerű töltőképernyőket kapott, amik a háború poklára világítanak rá.

Néha elég érdekes mondatokat emeltek ki a fejlesztők. Az egyik töltőképernyőn például Thompson tizedes látható, aki azt mondta: "A félelem fertőző. Nem mutathatsz félelmet, mert az tönkreteszi az egységed morálját". Mivel a játék ismét amerikai katonák szerepébe helyez, sokan egy újabb középszerű, az amerikai propagandát túltoló lövöldének tartják, és ennek ellenkezőjéről a töltőképernyők sem igazán győzik meg az embereket. A fejlesztőcsapat elnöke, Peter Tamte azt állítja, hogy a stúdió "nem akar állást foglalni politikai kérdésekben", és korábban beígértek egy olyan küldetést is, amelyben egy fegyvertelen, a fiával menekülő civil férfi irányítását vehetnénk át.