A Kohan sorozatnak eddig két tagja van, plusz egy kiegészítő lemez. A stúdió elnöke azt mondja, nem zárták le a sagát, elképzelhető, hogy hamarosan visszatérnek első nagy sikerükhöz, mely a sajtó elismerését is kivívta. Azt is hozzátette, hogy nem biztos az RTS formula, és azt nézve, hogy az egyik titokban tartott fejlesztésük egy MMO játék (erről már tavaly októberben szót ejtettünk), könnyen elképzelhető, hogy így folytatják a történetet.
A két FPS-sel új színt akarnak hozni a műfajba, ahogy azt tették kilenc éve a stratégiai játékukkal. Ezekről egyelőre csak annyit tudni, hogy egyaránt megjelennek PC-re, PS3-ra és Xbox360-ra, valamint egyikük pedig biztosan modern vagy jövőbeli környezetben fog játszódni. A felhasznált motor az Unreal 3-as lesz, de említik még a Monolith cég Lithtech technológiáját is. A két játék környezete nagyban különbözni fog, ahogy a játékmenet is. Megpróbálnak mindkettőnél valami újjal előrukkolni.
Adel Chaveleh, a stúdió elnöke fontosnak tartja, hogy a konzolok és a PC különbségét figyelembe véve fejlesszenek a platformokra, ne csak a grafikán változtassanak, hanem az irányítással és más lényeges dolgokkal is törődjenek, ne csak egyszerű átiratokat készítsenek.
Chaveleh ígérete szerint néhány hét múlva többet is elárulhatnak a felsőkategóriás kiadókkal közös projektjeikről, kíváncsian várjuk.
(Az alábbi képek a F.E.A.R.: Extraction Pointból vannak.)