• Új videón csodálhatjuk meg a Witchfire játékmenetét
  • A játék kreatív igazgatója mutatja be a fegyverek működését

Tavaly októberben érkezett az egyszerre szomorú és megnyugtató hír, miszerint 2023 elejére csúszott a Witchfire megjelenése, ugyanis a The Astronauts egyrészt jelentősen áttervezte a központi játékélményt, másrészt pedig kompromisszumokat nem tűrve és a játékosokat szem előtt tartva csak akkor hajlandó kiadni alkotását, ha maradéktalanul elégedett vele. A játékot utoljára az idei CES-en láthattuk mozgásban, ahol bemutatta a DLSS 3 előnyeit, most azonban újabb ízelítőt kaphattunk játékmenetéből, egy új videóban ugyanis a Witchfire kreatív igazgatója, Adrian Chmielarz beszélt kicsit fegyvereiből.

A két perces videóban Chmielarz a Hunger névre hallgató kéziágyú segítségével mutatja be, miként hozhatjuk ki a legtöbbet a lőfegyverekből, amik ugyan alapjáraton is elvégzik a dolgukat, de még hatásosabbak lehetnek, ha megfontoltan használjuk őket. Újratöltésnél ugyanis a szokásosnál jóval erősebb lövedékeket – Unholy Bullets – kapunk annak függvényében, hány kritikus találatunk volt. Magasabb szintjein a még pusztítóbb különleges muníció mellett akár már meg is fagyaszthatjuk ellenfeleinket, ha minden találatunk kritikus volt. A Witchfire korai hozzáférésben fog elrajtolni az Epic Games Store kínálatában.