A második pálya, a Payback szintén nem ismeretlen a rajongók előtt: a Los Angelesben is mutatott részlet azzal kezdődik, hogy némi pofozkodás után meglovasítunk egy harci helikoptert, aztán alaposan odacsördítünk mindennek, ami mozog (meg néha annak is, ami nem). Lehetne most fanyalogni, hogy elférne egy kicsit nagyobb játéktér a helikopterben, vagy valami kevéssé lineáris küldetés, ha már egyszer egy helikopterben ülünk, de ez is csak azt mutatja, mennyire más egy ilyen pálya, amikor a teljes egészből kiragadva látjuk. A cím jelentéséből (a payback nagyjából annyit tesz: revans) én arra tippelek, hogy a kampányban ordas nagy szívások árán jutunk majd csak el addig, hogy elkötjük a helikoptert, és azért legyen bármennyire is szkriptelt a kis repkedés, biztos lesz elég düh, amit kiadjunk majd magunkból fél óra menekülés és élethalál-harc után.
Az Activision készséges hozzáállása nyomán interjút is készítettünk a fejlesztőkkel, amiben szó esett többek közt a multiplayerről, a kampánymódról, arról, hogy miért is pont a hidegháborút választották a többi lehetséges történelmi időszak helyett, és volt néhány őszinte mondat azzal kapcsolatban is, hogy mit gondolnak az Infinity Ward vesszőfutásáról –- hogy pontosan mi mindent hagynak leközölni a fél órás beszélgetésből, az a szeptemberi PC Guruból derül majd csak ki.