• Az Anthem demója kezdetben el sem indult
  • Az Originről más játékokat sem lehetett elindítani egy darabig
  • Mostanra valamelyest konszolidálódott a helyzet

Azt már megszoktuk, és meg sem lepődünk, hogy alfa- béta és egyéb verziók első napjai-órái nehézkesen indulnak, így igazán azon sem döbbentünk meg, hogy ez alól az Anthem sem kivétel. A kapcsolódási nehézségek és az első küldetésnél jelentkező végtelen töltőképernyő mellett a főcímből sem sikerült mindig továbblépni, enyhe túlzással mondhatnánk azt is, hogy egy roncs a játék VIP demója.

Ami viszont mindennél szebb, hogy ideig-óráig az Origin szerverei sem működtek rendesen, az Electronic Arts kliensén futtatható játékok jelentős részét (az online kapcsolatot igénylőket) el sem lehetett indítani. De volt akit ledobott az Origin, és vissza sem engedte órákig - ami, mondanunk sem kell, össznépi felhördülést eredményezett. Szerencsére ezek a problémák azóta orvoslásra kerültek, más játékokkal ma reggel nem adódtak gondok (legalábbis nálunk).

Az Electronic Arts és a Bioware gőzerővel dolgozik a szerver- és egyéb problémák kijavításán, mostanra már többé-kevésbé működőképes a próbaverzió, de még mindig bele lehet futni végzetes hibákba. Az Xbox One tulajoknak még mindig kapcsolódási nehézségeik vannnak, PC-n és Playstation 4-en már javarészt működőképes a játék. Remélhetőleg a nyílt demóra már jobban felkészülnek, és a VIP résztvevőknek fájdalomdíjul meghosszabbítják az eredetileg január 27-ig tartó időszakot.