• Új frissítési modellre vált az Anthem
  • Az Act struktúrát szezonálisra cserélték
  • A hosszú távú tervekről egyelőre nincs hír
  • A BioWare is tudja, hogy sok a dolguk a játékkal

Ha valami nem megy, azt nem kell erőltetni – erre valószínűleg a BioWare is rájött, mert az Anthem sehogy sem akar úgy teljesíteni, ahogy azt az EA várná. A fejlesztők sorban hagyják el a stúdiót, és a Cataclys frissítés is csak több hónapos késéssel tudott megjelenni. Szóval, ha tényleg meg akarják menteni ezt a félholt játékot, akkor nagy változtatásra lesz szükség.

Ennek első jele, hogy a frissítési modellt alaposan megváltoztatták. Eddig úgynevezett Actokban képzelték el az Anthem jövőjét, ezek a csomagok új játékelemeket, karaktereket, eseményeket és helyszíneket hoztak volna – ilyen volt ugye a Cataclysm is.

Mindezt kukázták, derült ki a live services részleg vezetője, Chad Robertson bioware-es blogposztjából. A csapat ugyanis átáll a szezonális frissítésre, és ebbe a struktúrába már idén belekóstolhatunk. A hosszú távú tervekről viszont még nem tudott írni, mert a fejlesztők is elismerik már, hogy az Anthem helyrepofozásához nagyon sok munkára lesz szükség. Viszont továbbra is kommunikálnak a közösségükkel, és a tesztszerveren megmutatják, mit csinálnak.