• Az Anthem vezető producere a Twitteren válaszolt kérdésekre
  • Kiderült, hogy a páncélunk 3D-s modelljét is testre szabhatjuk
  • Fegyverből egyszerre kettő lehet nálunk, de nem tudunk majd egyszerre tüzelni velük
  • Különféle képességfák nem lesznek, a fejlődést a felszerelés szintje jelzi majd

Az Anthem vezető producere, Mark Darrah, párszor már felbukkant a Twitteren, hogy a rajongók kérdéseit megválaszolja, és a jelek szerint ezt a jó szokását továbbra is megtartotta, nemrég ugyanis egy csokornyi újabb információt árult el nekünk. Kiderült például, hogy a játék nem fogja szabályozni, milyen messze vagyunk a csapattársainktól, ugyanakkor ha elkezdünk egy küldetést, előfordulhat, hogy vissza teleportál a többiekhez.

A különféle ruhák avagy Javelinek testre szabhatóak lesznek, és most nem feltétlen csak a különféle festésekre kell gondolni. Darrah szerint a ruha geometriáját is megváltoztathatjuk majd, azaz lényegében a 3D-s modellbe piszkálhatunk bele. Ha viszont egyszer elindulunk egy küldetésre, érdemes egyből a megfelelő páncélt választani, hiszen a feladat közben csak akkor tudunk ruhát váltani, ha feladjuk magát a missziót.

A játék során összesen két fegyver lehet majd a karakterünknél, valamint speciális felszerelést is cipelhetünk magunkkal, úgy mint csuklórakéták, gránátok vagy épp aknavető. Egyszerre a két fegyverrel viszont nem tüzelhetünk, mindig meg kell fontolnunk, mivel akarunk odapörkölni.

Végezetül Darrah a fejlődésről is elárult egy keveset. Elmondása alapján az egyes Javelinek nem kapnak majd külön képességfát, helyette a karakterünk fog mindig szintet lépni, és az egyes küldetések során eső fegyverek ereje igazodik majd ehhez a szinthez. Magának a karakternek természetesen lesz képességfája.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!