• Egyre inkább a szerepjátékos vonal felé mozog az Assassin’s Creed: Odyssey
  • Ezt a vonalat erősítik majd a játékban ránk váró nehéz döntések is
  • Melyek nem feltétlen befolyásolják a történetet, inkább érzelmileg terhelnek majd meg

Az Assassin’s Creed: Odyssey a jelek szerint tovább halad az Origins által megkezdett úton, és egyre inkább a szerepjátékok irányába igyekszik elvinni a sorozatot. Erről árulkodik az is, hogy a hírek szerint összesen több mint 30 órányi átvezetővel érkezik a játék, valamint Jonathan Dumont, a kreatív igazgató, nemrég egy interjú során azt is elárulta, hogy a végigjátszás során nem egy nehéz döntést is meg kell majd hoznunk.

Azonban Dumont elmondása alapjám igyekeztek arra is figyelni, hogy ezek a döntések ne legyenek se jók vagy rosszak, hanem mindegyik opciónak meglegyen a maga létjogosultsága. Érdekesség viszont, hogy amíg a kreatív igazgató szerint minden döntésünknek lesz valamilyen következménye, amit akár azonnal is megtapasztalhatunk, ezek a következmények nem feltétlen fogják befolyásolni a fő történetszálat. Dumont szerint ez azért alakult így, mert inkább a játékos személyes utazására próbáltak koncentrálni, így a döntéseknek is főleg érzelmi súlyuk lesz.