• Túl erős az aim assist a Call of Duty: Warzone-ban
  • Legalábbis néhány olyan játékos szerint, aki egeret és billentyűzetet használ
  • A panaszáradat Redditen vette kezdetét
  • Többen is azt állítják, hogy szinte lehetetlen megnyerni a Gulagot a kontrolleresek ellen

Mióta elterjedt a cross-play a multiplayer címekben, elég sok vita tárgyát képezi, hogy miként vehetik fel a harcot az egeret és billentyűzetet preferáló felhasználók a kontrolleresekkel szemben. Míg sokak szerint a cincogó pontossága tisztességtelen előnyhöz juttatja az előbbi tábort, addig többen is úgy vélik, hogy a célzás rásegítés (aim assist) az, ami miatt az utóbbi csoport térfelén pattog a labda. Különösen a Call of Duty-széria esetében szokás előhozakodni ezzel az érvvel, mivel az Activision pénznyomdájában köztudottan erős a rásegítés, a jelek szerint pedig most még nehezebb lett felvenni a kesztyűt azok ellen, akik valamilyen vezérlőt szorongatnak a kezükben.

gulag.jpg

Természetesen Redditen indult nemrég egy diskurzus erről a témáról, ahol megosztotta valaki a K/D arányát, a szövegben pedig kiemelte, hogy egyetlen Gulag meccset sem tudott eddig megnyerni az új térképet kapott Warzone-ban, mivel az aprócska terület miatt a célzás rásegítés lényegében elvégzi a munkát a játékosok helyett – kis túlzással elég csak ADS-elni a győzelemhez. Később aztán rengetegen csatlakoztak a beszélgetéshez, a többség pedig egyetértett abban, hogy egy ekkora terepen valóban előnyt élveznek a kontrolleresek – persze olyan felhasználók is akadnak, akik nem igazán tapasztalták meg ezt a jelenséget. A célzás rásegítésről szóló vita vélhetően soha nem fog véget érni, az viszont tény (személyes tapasztalat), hogy ebben a szériában valóban sokkal jobban érezni az előnyeit, mint más címek esetében.