• Az Assassin's Creed Codename Redben is előtérbe kerülhet a lopakodás
  • Melynek mechanikáit olyan címek ihlették, mint például a Hitman és a Splinter Cell
  • Ehhez a két játszható karakter képességei is asszisztálnak majd

A Ubisoft legismertebb franchise-a mostanra eléggé messzire került a gyökereitől, hiszen, míg az első Assassin's Creed epizódok erősen építettek a lopakodásra (bár az "vicces", hogy ennek ellenére guggolni például egyáltalán nem lehetett bennük), addig az akció-RPG vonal képviselőiben (Origins, Odyssey, Valhalla) már szinte bármikor dönthettünk a nyílt konfrontáció mellett. Ezen fog változtatni a valamikor idén érkező Mirage, amely minden szempontból a széria korábbi részeire hasonlít majd, ezt az irányt pedig úgy tűnik, hogy a feudális Japánba invitáló Assassin's Creed Codename Red (a valódi neve továbbra sem ismert) is követni fogja.

Az Insider Gamingnek köszönhetően nemrég megtudhattuk, hogy a valamikor 2024-25-ben érkező játékban két főszereplővel, egy szamurájjal és egy nindzsával élhetjük majd át a történetet. Éppen ezért elég nagy hangsúlyt fog kapni a sunyulás (az utóbbi kapcsán legalábbis mindenképp), amit ráadásul olyan címek ihlettek, mint a Hitman, vagy a házon belüli Splinter Cell. Lehetőségünk lesz tehát elrejteni a holttesteket, meglapulni a magas fűben (ez mostanra lényegében minden lopakodós játékban szériatartozék), de akár a fényforrásokat is kiiktathatjuk, hogy az ellenfél ne láthassa meg az árnyékunkat. Ez papíron elég jól hangzik, és valóban megidézi a kezdeteket, reméljük, hogy a program valóban rá is fog minket kényszeríteni ezek használatára.