Az ezredik sablon-ingyen MMO: Runes of Magic Reszkessen a Cobra 11 - merült fel bennem a gondolat, amikor Darths felhívta a figyelmemet a Runes of Magicre, egy vadonatúj, jó eséllyel év végén debütáló internetes szerepjátékra, amely minő meglepő, pont olyan lesz, mint az eddigiek, cserébe - első blikkre - nem kell érte fizetnünk vagyonokat. A játékosok hat karakter közül választhatnak, másodlagos kaszttal, összesen 36-féle foglalkozáskombinációval - hőseinket pedig egyedi képességekkel és kombinációs támadásokkal turbózhatjuk, hogy a lovakról már ne is beszéljünk, amelyeket majd saját házunk istállójában tárolhatunk. A klasszikus fantáziavilágban kaland és varázslat vár majd minket, csodák és ősi rejtvények között, ahol mindenki hőssé válhat, legendává, amely azonban elbukhat, mielőtt nevét karddal vagy varázspálcával írná a történelemkönyvekbe.

Az ezredik sablon-ingyen MMO: Runes of Magic A fejlesztőstúdió úgy döntött, megpróbálja meglovagolni a mostanság divatos stílust, és létrehozza World of Warcraft és az Ultima Online (torz?) szerelemgyerekét. A szoftverhez három- vagy négyhavonta érkeznek majd Turbine-os kiegészítők, e mellé pedig teljesen ingyen szerezhetjük majd be, és játszhatunk vele. Elképesztő kerettörténetet, több mint 600 küldetést, kizárólagos és publikus útvesztőket, tárgyszetteket, remek játékos játékos elleni küzdelmeket és saját házakat ígérnek. Megjelenés Németországban idén karácsonykor, angolra fordítva "azután nem sokkal".