• Az FPS elhasalt
  • De nem mindenki látja borúsan a dolgokat

A Redfallt egykor a Microsoft egyik legígéretesebb 2023-as játékmegjelenéseként emlegették, csakhogy végül az egész totálisan a földbe állt és a Bethesda eddigi legrosszabbra értékelt játéka lett. A május 2-án elstartolt Redfall a megjelenése után hetekkel megdöbbentően alacsony játékosszámra esett vissza, miután a kritikusok és a játékosok is egy emberként húzták le a vámpírirtós lövöldét. Még az Xbox vezetője, Phil Spencer is azt mondta, hogy csalódott a játékban, azonban nem látja mindenki ennyire borúsan a helyzetet.

Sarah Bond, az Xbox Creator Experience vezetője a CNN-nek adott friss interjújában a Redfallra adott negatív reakciókat a rajongóbázis "szenvedélyének" példájaként értelmezte. Ezt az álláspontot kibontva Bond úgy vélekedett, hogy a lövöldözős játék elleni visszatetszés csupán azt hangsúlyozza, hogy az Xbox-rajongók rendkívül sok időt fektetnek a cég játékaiba, így annak hullámvölgyeit is meglehetősen érzelmekkel teli módon kezelik. "Amit én valójában látok, az a szeretet" – magyarázta Bond, utalva a sok negatív reakcióra, amiket a Redfall kiváltott.