Ahogy arról a minap mi is írtunk, a Battlefield 4 bétája után a DICE egy blogbejegyzésben igyekezett megnyugtatni mindenkit arról, hogy a bétában előforduló hibákat a megjelenésre kiiktatják, a teljes verzióban pedig már nyoma sem lesz az optimalizálatlan processzorhasználatnak és szaggatásnak. 

Patrick Bach, a DICE szóvivője igyekezett további megnyugtató válaszokat adni számunkra a GamesIndustry által készített interjú során, melyekből mazsoláztunk pár érdekesebb mondatot:

"A bétateszt első órájában több tesztadat befutott, mint amennyit addig az egész projekt alatt mi képesek voltunk elvégezni. Hatalmas mennyiségű visszajelzést kaptunk."

"Megpróbáljuk a játékosok által talált bugokat és visszajelzéseket összehasonlítani azzal, amelyek a mi listánkon vannak. Bár tudjuk, hogy a játékosok nem a Battlefield 4 legújabb verziójával játszottak, hanem egy közel 1-2 hónappal korábbival, átnézzük a jegyzeteinket, hogy mi az, amit már megjavítottunk."

"Az szeretnénk, hogy a játék stabil és kiegyensúlyozott legyen. Igyekszünk megtalálni azokat a gyenge pontokat, ahol erősítenünk kell. Ha a játékosok például csak egyféle fegyvert használnak egy játékban, akkor az a játék nagy valószínűséggel hibás."

"A legnagyobb gond az, ha visszajelzést kapunk valamiről, amiről kiderül, hogy igaz (például egy fegyver túl erős -- a szerk.). Rengeteg mérést végző rutint építettünk a játéba, melyek segítségével látjuk, hogy mi történik egy adott játékossal, ki nyert, mi lett az eredmény, mi történt, hány killt szerzett az adott illető egy bizonyos fegyverrel, stb. Ennek segítségével össze tudjuk hasonlítani a visszajelzéseket a mi adatainkkal."

"Ha a játékos változatos stílusban játszik, akkor elégedettek lehetünk, hiszen a Battlefield 4 kulcseleme épp ebben rejlik."

"A Battlefield 3 esetében elég jó kasztelosztást figyelhettünk meg. Ha jól emlékszem, átlagosan majdnem pontosan ugyanolyan arányban választották őket a játékosok (recon, assault, engineer, support), ami rendkívül jó. Ettől függetlenül rengeteg bejegyzésben olvassuk, hogy »jaj, túl sok a sniper, kellene egy rendszer, amivel megakadályozhatjuk, hogy ne legyen egyszerre annyi sniper, blablabla«. De ez nem igaz."

A Battlefield 4 megjelenése már nagyon közel van, alig két hét van hátra addig. Reméljük, hogy az ígéretek megalapozottak, és a teljes verzióban már nyoma sem lesz a bétát érintő bakiknak.