BattleForge: új játék, EA módra
Ritkán történik meg, hogy az EA bejelent egy új, eredeti játékot - a folytatásokat pedig bizony már sokan unjuk. Most azonban megtették, ráadásul nem is akármi készül Németországban... <br />
Teljesen megzakkant istenek és ősi óriások vívják kegyetlen háborújukat amiatt a porszívó miatt, amelyet a nagyra nőtt mamlaszok kértek kölcsön, és amelyet már hónapok óta nem adnak vissza, mondván, a másik fél meg egy mandarinfacsaróval adós még a mai napig. Egyiküket sem érdeklik azonban a halandók - a halandók, akiknek kéz a kézben kell megpróbálnia életben maradnia a gigantikus küzdelemben. Tűz, fagy, természet és árny fog össze, hogy az életre kelt legendás Kohót meghódítva sereget toborozzanak, amely képes lesz fényt hozni a sötétségbe, fáklyát gyújtani a kripta mélyén, és így tovább. A történet tehát eléggé esetlennek tűnik, azonban ha mindehhez hozzávesszük, hogy ez egy teljesen online harcszíntérre rendelt "kártyagyűjtögetős valós idejű stratégiai program", akkor máris lényegtelennek a dolog.
Feladatunk az lesz, hogy kártyákat (vagyis seregeket...) szerezzünk magunknak (akár céhekbe belépve és ott cserélgetve, akár a gigantikus piactéren böngészve), ezt az élményt pedig a kooperatív játék, illetve az egymás elleni csaták fogják majd még inkább feldobni. A fejlesztő a többszörös díjnyertes EA Phenomic Studio a nem túl távoli Németországból, a szoftver pedig jó eséllyel a Battlefield-sorozattal már tesztelt mikrotranzakciókkal kívánja majd magát fenntartani: havi díjról szó sincs, azonban bárki, aki javítani akar az esélyein (és a pakliján), vásárolhat magának különösen erős lapokat, természetesen zsíros összegekért - azonban, ahogyan azt az EA-tól mostanában megszokhattuk, ez nem lesz kötelező, pusztán csak opcionális: amint megvásároljuk a program dobozát, máris belevethetjük magunkat a küzdelmekbe.
(Miután semmilyen képi anyag nem áll rendelkezésre a bejelentés mellé, ezért - jobb híján - EA stratégiai programok fotóival illusztráltuk a cikket.)