Továbbra is rengeteg a kérdőjel a Beyond Good & Evil 2 körül, amit már hosszú évekkel ezelőtt bejelentettek, ám továbbra is csak annyit tudunk róla, hogy egy open-world világgal megáldott előzmény lesz a díjnyertes első részhez, melynek évfordulós kiadását egyébként akár magyar nyelven is élvezhetjük. A játékot nem kevesebb, mint 17 évvel ezelőtt jelentették be és azóta vagy hosszú hónapokig (olykor évekig) semmi információ nem jött róla, vagy a Ubisoft lelkesen közölte, hogy új arcok csatlakoztak a projekthez. A Tech4Gamers most talált pár álláshirdetést, amelyekben a Ubisoft a technikai hangtervező és a vezető karaktertervező pozíciókra keres embert. Ez konkrétan azt jelenti, hogy nemhogy a vége felé jár a fejlesztés, de valahol a közepénél tarthat.
A karakter- és a hangtervezés általában az adott játék fejlesztési ciklusának korai vagy középső szakaszában fejeződik be. Mivel azonban a Ubisoft még mindig csak embereket keres ezekre a pozíciókra, mindez arra utal, hogy a Beyond Good & Evil 2 befejezése még jó ideig várat magára. Felettébb furcsa, hogy még a karaktertervezéssel sem végeztek, vagy legalábbis külön embert keresnek ehhez, pedig az első alapvető lépés egy fejlesztésnél, hogy kidolgozzák a világot és az azt megtöltő szereplőket. Valahogy olyan érzése támad az embernek, hogy mintha a nulláról kezdték volna el most a fejlesztést, de még ha ezt tévedés is, akkor is beszédes, hogy továbbra is fejlesztőket keresnek egy olyan játékhoz, ami 2008 óta készül.
Borítókép forrása: GameSpot