Nem először fordul már elő olyan, hogy a reklámcsapat előállt egy szerintük nagyon jó ötlettel, csak amikor az elméletet a gyakorlatba ültették át, az egész teljesen balul sült el. Így járt most a Ubisoft csapata, amely a Watch Dogs megjelenése alkalmából egy papíron jó kis mutatványt eszelt ki, de végül a bombaszakértőket kellett bevonni. 

Az eset Ausztráliában történt, ahol a Ninemsn hírportál irodájába egy névtelen feladótól érkezett csomag futott be, benne egy kisebb méretű széffel és egy írott üzenettel, ami azt kérte a címzettől, hogy nézze meg a hangpostáját. Eddig jó, ám a kiszemelt emberünknek nem volt hangposta-fiókja, így természetesen nem is tudta meghallgatni az elvileg fontos üzenetet, amiben valószínűleg a zárat nyitó PIN-kód lapult.

A stáb ekkor körbetelefonált, hogy más is kapott-e hasonló csomagot, de miután mindenhonnan nemleges válasz jött, folytatták a vizsgálatot, s egy bizonyos ponton úgy döntöttek, hogy próba-szerencse alapon bepötyögnek egy számsort, hátha bármi nyitja az ajtót. A kódot persze nem sikerült elsőre kitalálni, a széf pedig ezt pittyegéssel jutalmazta, ami viszont nyilvánvalóan aggasztotta az újságírókat, hiszen egyrészt azt sem tudták, honnan jött ez a széf, másrészt pedig csak ők kapták ezt az ajándékcsomagot.

Az egyetlen logikus döntést hozták meg és kihívták a rendőrséget, ők pedig a bombaszakértőket, hogy pontot tegyenek a minden bizonnyal izgalmas irodai délután végére -- a szakértők fel is tépték a széfet, s ekkor derült ki, hogy valóban csak egy PR-mutatványról van szó, ugyanis a széfben a játék egy kópiáját, továbbá a főszereplő ikonikus sapkáját és maszkját találták.

watch-dogs-pr.jpg