• Lehet, valamikor a jövőben folytatást kap a Bulletstorm
  • Legalábbis erre utalnak a People Can Fly vezérigazgatójának szavai
  • Szerinte az első rész sem volt bukás, csak a Gears of War árnyékában tűnt annak

A People Can Fly gárdája már több mint egy évtizede lerakta a névjegyét arra a bizonyos asztalra például a Painkiller elkészítésével, de dolgoztak már azóta az Epicnek is, most pedig épp egy új AAA kategóriás játékon ügyködnek a Square Enix-szel társulva. Azonban ez nem jelenti azt, hogy megfeledkeztek volna a régebbi címeikről, legalábbis erre utalnak a stúdió vezérigazgatójának, Sebastian Wojciechowskinak a szavai.

Sebastian egy interjú során elárulta, hogy látnak még bőven potenicált a Bulletstorm IP-ben, és bár jelenleg nem ezen dolgoznak, egyáltalán nem tartja elképzelhetetlennek, hogy a jövőben majd visszatérnek hozzá.  Ezt a potenciált szerinte egyrészt a Full Clip edition fogadtatása is jelzi, valamint arra is felhívta a figyelmünket, hogy annak idején a játék sem volt kifejezetten bukás, inkább csak arról van szó, hogy a Gears of War sikere elhomályosította az új IP eredményeit.

Ahogy ő fogalmazott:

„Legyünk őszinték, az Epic Games a Gears of War hazája volt akkoriban. Most egy olyan játékról beszélünk, ami öt- vagy hatmillió példányban kelt el. Amikor van egy új IP-d, amiből eladsz kétmilliót, lehet, azt mondod, hogy ez nem volt sikeres, de ugyanakkor tényleg nem számított sikernek, ha eladtál kétmillió példányt akkoriban?

Ez mindig az elvárásokról szól, arról, hogy azt várod, hogy az új IP-d is legalább olyan nagy és sikeres legyen, mint a már meglévő. Azt hiszem, ebből a szemszögből tényleg nem volt sikeres [a Bulletstorm]… Ez teljesen igaz, de én sosem mondanám azt, hogy bukás volt.”