• Leleplezték a Call of Duty: Vanguard multiplayerét
  • 20 térképet kapunk
  • Új játékmód is érkezik
  • A pályaelemek rombolhatók lesznek

A Call of Duty: Vanguard egyjátékos kampánya után a többjátékos mód is terítékre került ezen az éjszakán. Lendületből kiserült, hogy 20 multiplayer térképet kapunk a megjelenés napján, ebből 16 a hagyományos, 4 pedig Champion Hill lesz, és a világ minden szegletébe elrepítenek minket. Új játékmódként pedig üdvözölhetjük a Patrolt, ami az Overwatch Payload módjára fog hasonlítani.

A térképeket amúgy valódi helyszínek inspirálták, ahogy a Butcher százados által összeállított antihősök csapatát is, akik afféle „piszkos 12-ként” fognak megjelenni a sztoriban. Természetesen eme 12 operátor fejleszthetők lesznek, és minél többet játszunk egy-egy karakterrel, annál több jóságot oldhatunk fel hozzájuk.

Érdekes újításnak tűnnek az olyan nüánszok, mint az átlőhető falak – ez nagyban fog függeni a használt kalibertől – és a rombolható pályaelemek. A letámasztott fegyverek már mozgathatók lesznek, a fedezék fölött is átlőhetünk vakon. Emellett kapunk egy Suppression nevű mechanikát, amivel lelassíthatjuk a tűz alá vett ellenfeleket.

A Combat Pacing matchmakingnek hála válogathatunk az élményekben, egész pontosan, ha a kimértebb játékot kedveljük, akkor a Tactic stílusra kell ráböknünk, míg az akciódús élményre vágyóknak a Blitz lesz ajánlott választás.

Ami a Warzone-t illeti, magunk mögött fogjuk hagyni Verdanskot és átruccanunk a Csendes-óceán trópusi szigeteinek egyikére, illetve egy új anti-cheat rendszert is bevezetnek, ami talán(?) hathatósan fogja felvenni a harcot a csalók ellen.

Továbbá kiderült, hogy a Call of Duty: Vanguard PC-n mindenféle jóságot is kap, úgymint aprólékosan személyre szabható opciót, korlátlan frame rate-et, valamint ultrawide- és többmonitoros támogatást.