• Az E3 2017 során egy egész sor játékmenet-videót kapott a Call of Duty: WW2
  • Páran furcsaságokat fedeztek föl a képsorokon
  • A kampány célja a történelmi hűség
  • A többjátékos mód a szórakozásé

A Call of Duty: WW2 játékmenetet bemutató videói után a szemfüles játékosok kiszúrtak pár dolgot, mely ugyan a játékélményt nem csorbítja, mégis érdekes adalék. Az első, hogy a többjátékos módban nem fogunk találkozni szvasztikával, azaz horogkereszttel, a kampánnyal ellentétben. Az erre adott válasz egyértelműnek is mondható, hiszen tiltott történelmi szimbólumrl lévén szó, ingoványos talajon egyensúlyoz a Sledgehammer Games.

“A kampányban a történelmi hűség és az emberiség történelmének legsötétebb időszakában elesett 100 millió halott emlékét tisztelve kell egyensúlyoznunk. Így ott feltűnik a horogkereszt, autentikusan, ízlésesen és tisztelettel.” - mondta el Michael Condrey, majd hozzátette - “Ugyanakkor a globális, többjátékos módból szándékosan hagytuk ki. Azt akarjuk, hogy együtt játsszanak. A helyi szokásokat és törvényeket is tiszteljük. És őszintén szólva, ez egy negatív érzelmekkel telített, sötét szimbólum és nem érezzük úgy, hogy belefér a többjátékos módba”

A Sledgehammer Games fejének a minimum különösen festő, fekete bőrű német katonákra adott válasza kicsit érdekesebb, de még mindig érthetőnek nevezhető, a lényeget összefoglalva a kampány az autentikusságra épít, a multiplayer módok pedig a szórakozásra.

“Azt akarjuk, hogy ez rólad, a játékosról szóljon. Ennek nincs köze a a tengelyhatalmak hitelességéhez. Behelyezünk téged egy közösségbe, egy katona bőrébe. Nem akarjuk, hogy a mi döntésünk miatt más külsőt kelljen öltenie a karakterednek, csak azért mert a németek oldalán játszol.” - fejtette ki Condrey.

Persze a ti véleményetekre is kíváncsiak vagyunk: lennétek zombikat irtó feketebőrű nácik?