Először is: kiderült, hogy mikor lesz a programból valójában játszható demonstráció. Szomorú, de igaz: elnapolták a drágaságot, méghozzá több mint egy hónappal: a beígért szeptember 25. helyett október 26-án érkezik a pufók ufók invázió, amelyben fagyott dzsungelekben kell fogócskázni a különös, torzszülött idegenekkel, akiknek a felmenői között minden bizonnyal E.T. és a nyolcadik utas is szerepelt, közvetlenül Magdi néni mögött. Ez volt tehát a dráma, előre is elnézést, amiért sokkolnom kell a közönséget ilyesmivel így a hétvégén. Lássuk tehát a pozitívumokat.

Crysis: pozitív meglepetések, demó dátumRemek tojásrántottát sütöttem. Ez természetesen nem tartozik a tárgyhoz, csak, ha már pozitívumokról esett szó, ugye. Ja igen, meg persze megérkezett a Crysis gépigénye - értelemszerűen a kellemes meglepetés alatt a címben ezt, és nem a demó elhalasztását értettem. Szóval, tessék megkapaszkodni: processzorból egy P4-es is elég lesz, 2.8 GHz sebességen - természetesen a cucc beéri hasonló AMD-vel is -, RAM-ból is a ma már minimumnak tekinthető 1 GB-ot jelölte ki a célnak a fejlesztőbrigád, videókártyából egy 6800 GT, vagy egy Radeon 9800 Pro a minimum (mindkettő legalább 256 MB beépített videómemóriával) míg operációs rendszernek natúran Microsoft van bejelölve - esélyes, hogy a fiúk XP-t vagy Vistát értenek a dolog alatt, bár előfordulhat, hogy DOS alatt is futni fog, csak legyen hozzá megfelelő 2D-s lassítókártya. Ja igen, vinyóból azért nincsen minimális igénye a szörnynek: 16 GB alatt települni sem lesz hajlandó. Azért ugye, hogy ez nem olyan veszélyes? Természetesen egy ilyen konfiggal inkább a '96-os Quake 1-re fog valószínűleg hasonlítani, sem mint a képeken látott 16-szoros élsimítással ellátott csodához, de a lényeg, hogy fusson, hiszen miért pont a grafika adna el egy játékot, nem igaz? Ott a játékélmény. Ami biztos lesz.