Cevat Yerli és a Crytek megkezdte a játék reklámozását segítő körutat, s a San Franciscó-i állomásukhoz érve a cég vezérigazgatója kifejezetten hangzatos, kissé már túlzásnak tűnő kijelentéseket tett a Crysis 3-mal kapcsolatban.

„A Crysis 3 teljes mértékben kihasználja a konzolok képességeit; még minimális tartalék, egy százalék sem maradt bennük. Semmilyen más játék nem fog technikai szempontból ilyen jól kinézni, sőt néhány játék még a Crysis 2 közelébe sem ér. Én most nem a művészi stílusról beszélek -- az szubjektív –, hanem arról, hogy már a Crysis 2-vel mennyi mindent pakoltunk az Xbox 360-ba és a PlayStation 3-ba; mások még mindig nem értek utol.

A hét bármelyik napján készen állok arra, hogy szembeszálljak a Halóval vagy a Gears of Warral vagy bárkivel, mert a betáplált adatok és a részletesség mindenkit felülmúl. A Crysis 3-mal ezt a teljesítményt emeljük feljebb, PC-n pedig két szinttel jobb teljesítményt nyújtunk. Ezért mondtuk már két évvel ezelőtt, hogy a Crysis 3 készen áll a következő generációra. Mondtuk ezt úgy, hogy akkor még nem tudtuk, hogy pontosan milyen specifikációkra lehet számítani, de mint kiderült, nem jártunk messze az igazságtól.”


A Crysis 3 Európában február 22-én fog megjelenni, s a német cég a legfrissebb, mindenféle modern effektekkel ellátott grafikusmotorjával igyekszik elkápráztatni a játékosokat, miközben -- a vezérigazgató szavaiból ítélve -- a játékmenet és a történet a háttérbe szorult.