Persze 2004 már nagyon régen volt, ahogy a Far Cry megjelenése sem éppen tegnap történt, ám az bizonyos hogy a Crytek Studios ezzel a lépéssel írta be magát igazán a játékipar történetébe. Azt még nehéz lenne eldönteni hogy mikor szakítanak végleg az "irtózatosan nagy dzsungelben öldöklünk" alapfelfogással, ám amíg olyan játékokra kell várnunk mint a Crysis... nos talán nem is olyan fontos leszokniuk erről.

No de minket jelenleg az izgat igazán, hogy két éves hezitálás után immár hivatalosan is elismerésre került Budapesten a magyar Crytek stúdió, amely már egy ideje gyakorlatilag is működik. Az említett "mellékbázis" feladata elsősorban a különböző Crytek játékok tartalmi részének segítése lesz, no meg a CryEngine 2 továbbszépítésében is jelentős szerephez jutnak. Avni Yerli a döntést azzal indokolta, hogy szerinte - és bizonyára az egész csapattal egyetemben - Budapest megfelelő hely egy ilyen stúdió elhelyezésére, többek között kiemelte a munkához való pozitív hozzáállást és a kedvező munkakörülményeket, no meg a magyar alkalmazottak kitünő munkakészségét. Nos ennyit az érvekről, a lényeg, hogy ránk esett a választás, és nekünk erre büszkén kell tekintenünk!