• A Cyberpunk 2077-ben nem lesznek procedurálisan generált küldetések
  • Mindet kézzel készítették el
  • Némelyik mellékküldetés igen hosszú és komplex lesz
  • Geralt szörnyvadász misszióihoz hasonlóak lesznek a Street Stories feladatok

Ha olyan érzésed van egy nyílt világú program játszása közben, hogy sok küldetés egy kaptafára készült, az nem a véletlen műve: a legtöbb ilyen program ugyanis procedurálisan generált missziókkal is operál. Jó példa erre a Skyrim és a Fallout, de a Destiny vagy éppen a Diablo is ide sorolható.

A küldetések megtervezéséért és koordinálásáért felelős Philipp Weber szerint a Cyberpunk 2077-ben ilyesmi nem lesz, minden egyes küldetést, amit teljesíthetünk a játékban, a fejlesztők kézzel alkottak meg, árulta el ezt a CD Projekt RED fórumán.

„Számunkra a minőség fontosabb a mennyiségnél, és nem tudjuk biztosítani ezt a minőséget különböző módon összeállított modulokkal, amikből felépülhetnek ezek a random küldetések. Mi nem szeretnénk egyszerűen csak lefoglalni az embereket, hanem olyat akarunk adni, amiért megéri fáradozni.”

Weber azt is elárulta, hogy bár kézzel készülnek a küldetések, a játéktér hatalmas lesz, és órákra leköthetnek minket a missziók. Ráadásul néhány mellékküldetés – akárcsak a Witcher 3-ban  – hosszabb és komplexebb lehet, mint némelyik sztori misszió. És ez még mindig nem minden, mert egy külön csapat, az Open World Team állította össze az úgynevezett Street Stories küldetéseket. Ezek hasonlóak lesznek, mint Geralt szörnyvadász feladatai, vagyis rengeteg lesz belőle szerte Night City-ben, és a V hírnevét biztosító Street Cred növelésében játszanak szerepet.

Ezeket a küldetéseket ráadásul Weber sem ismeri túl jól, mert nem az ő csapata készítette el, szóval alig várja, hogy mint játékos találkozhasson velük, és velünk együtt fedezze fel a Cyberpunk 2077 eme oldalát.