Van egy franchise, ami több mint két évtizede uralja a videójátékos világot, és nem csak a botrányok, valamint a hatalmas pénzügyi sikerek miatt a sajtó, ez a cím szóba kerül. A kulisszák mögül most előlépett a széria egyik atyja, Dan Houser, aki egyben a Rockstar egyik társalapítójának is mondhatja magát, és elárult egy érdekességet, ami 2001-ben, a GTA III megjelenésével, szó szerint felrobbantotta a piacot. A játékipar teljesen megváltozott ennek az egyetlen alkotásnak köszönhetően. Ráadásul nem azért lett sikeres, mert egy egyszerű szimulációról van szó, mert ez valami sokkal többet, és mélyebbet adott a játékosoknak. Egy érzést. Egy olyan "varázslatot", amiben még a fejlesztők is alig mertek hinni, miközben pénzügyileg a nullához közelítettek akkoriban.
Készen állsz arra, hogy megtudd, mi volt ez a titkos összetevő? Mi az, ami a GTA-t a király kategóriába emelte? Olvasd el a cikket, és fény derül a rejtélyre! És persze az is kiderül, mit gondol a jövőről – és az AI-ról – az ex-GTA főnök!
Borítókép: Steam