Dean Hall a hivatalos fórumon hívta fel mindenki figyelmét arra, hogy a DayZ egyszer, valamikor megjelenő alfaváltozata csalódás lesz azoknak, akik egy nagyjából kész, jól működő és szép játékot várnak. A csapat az elmúlt hónapokban ugyanis főleg a rendszer optimalizálásán és stabilitásán dolgozott, nem volt idejük és kapacitásuk arra, hogy csinosítsák és érdemben bővítsék a különálló játékot.

A friss bejegyezésből megtudtuk, hogy előrelépés történt a szerveroldali fps ügyében, mely eddig sok fejfájást okozott a fejlesztőknek. Egyszerre 50 játékos felett már nincs számottevő lassulás, és a 15.000 tárgy kezelése is megoldott, de a zombik számának növelésével már akadozik a rendszer. Továbbá találtak két nagy hibát, melyek összeomláshoz vezetnek, s kikapcsolják azokat a félkész funkciókat, amik hibákat okozhatnak, ezek elkészítésére ugyanis nincs idejük az alfa megjelenése előtt. Az alfa a további fejlesztés alapja -- tette hozzá Dean Hall.

A fejlesztés vezetője egyelőre nem adott meg pontos megjelenési dátumot a DayZ nyílt, a Steam korai hozzáférésű rendszerén keresztül elérhető alfateszteléséhez.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!