• Kiveszik a Disintegration multiplayer módját
  • November 17-ig lehet még játszani vele

A Disintegration eleinte elég komoly hírverést kapott, köszönhető annak, hogy olyan sikeres multiplayer shooterek szülőatyjai dolgoztak rajta, mint a Halo vagy a SOCOM. A különös FPS-RTS hibrid azonban végül egy nem különösebben jó, cserébe kifejezetten drága játék lett, ami hamar megpecsételte a Disintegration sorsát, aminek most láthatjuk az első komolyabb következményét is: a fejlesztők bejelentették, hogy lelövik a multiplayert.

Első körben a játékbeli áruházat távolították el, maga a multiplayer pedig egy hónap múlva, november 17-én köszön le – addig még lehet játszani, illetve visszaváltani a korábban megvásárolt krediteket.

"A V1 Interactive fejlesztőcsapata, illetve a Private Division kiadói csoport továbbra is kitart azon kreatív kockázatok mellett, melyek szükségesek voltak ahhoz, hogy egy ennyire egyedi, műfajokat ötvöző játék jelenhessen meg egy kicsi, de lelkes és tehetséges csapattól. Bár a játékosok érdeklődést mutattak a single player kampány iránt, ahhoz sajnos nem sikerült elég nagy közönséget kiépíteni, hogy megfelelő multiplayer élményt nyújtson a játék" – áll a fejlesztők közleményében.

A Steam Charts adatai is azt mutatják, hogy az érdeklődés elenyésző volt a játék iránt. A megjelenés hónapjában 120 volt a legmagasabb egyidejű játékosszám PC-n, ami a gyanúsan korai ingyenes hétvége idejére is csupán 539-ig növekedett. Az elmúlt egy hónapban pedig már 30 alatt volt a csúcs, ami lényegében játszhatatlanná tette a multiplayert, emiatt hozták meg a fenti döntést.