Nincs mit szépíteni: a 2006. december 31-én lezárt harmadik negyedév vesztesége az egy évvel azelőtti 934 ezer dollárhoz képest 4,1 millió dollár. Tegyük hozzá, hogy azért a november 14-én megjelent játéknak ezen hathetes periódus alatt is sikerült összekalapoznia 2,2 millió dollárt, azaz a veszteség nyilván a fejlesztési és kiadási költségek, plusz a profit közti különbség. Ennek fényében a március végén záruló pénzügyi év akár szebb adatokat is felmutathat majd, erről van meggyőződve Troy Lyndon, a cég vezetője is. Van egyébként ebben egy nagy előnyük: a játék témája miatt a terjesztési hálózatban immár több mint tízezer pont van, ahol a vásárlók hozzájutnak a portékához, a videojáték üzleteken túl keresztény könyvesboltok és konferenciák, templomok árudái, a minisztérium által támogatott helyek, internetkávézók, koncertek, és számtalan online áruház és más weboldal, portál. Ahogy arról korábban beszámoltunk, szeptemberben érkezhet az újabb felvonás, mely talán a szintén kihírezett Big Huge Games támogatással fogyaszthatóbbra sikerül, mint elődje.