• Brutális videóval mutatkozott be a Doom Eternal játékmenete
  • De azóta más információk is napvilágot láttak, hála a játék rendezőjének
  • Marty Stratton szerint a játék a 2016-os epizódban alkalmazott pályaszerkesztő nélkül jön
  • Valamint lehet, hogy a modokat sem fogja támogatni, de ezen még dolgoznak

Előző hét pénteken mutatkozott be a Doom Eternal játékmenete, méghozzá egy pörgős, véres és brutális videóban, melynek láttán minden rajongó elégedetten csettinthetett. Azóta pedig újabb információkra is fény derült, hála a játék rendezőjének, Marty Strattonnak, aki a pályaszerkesztőről, illetve a modok támogatásáról is beszélt egy keveset.

doom-eternal-04.jpg

Mint kiderült, a Doom Eternal a 2016-os részben bemutatott SnapMap Editor nélkül érkezik, valamint az se biztos, hogy a modokat támogatni fogja. Ezzel kapcsolatban Stratton úgy fogalmazott, hogy hoztak pár technikai döntést, mely eltávolította őket a modok világától, de az elmúlt években már aktívan dolgoztak azon, hogy ezeknek a döntéseknek a következményét semmissé tegyék. Bár azt nem tudta megígérni, hogy a Doom Eternal már a megjelenése pillanatában is támogatni fogja a modokat, annyit azért elárult, hogy ez számára is fontos téma.

doom-eternal-05.jpg