• Több mint 100 millió dollár bevételt hozott eddig a Genshin Impact
  • Ezzel kevesebb mint két hét alatt behozta a fejlesztési költségeket

Egyre többet emlegetjük, hogy Kína most már a videojátékok tekintetében is rohamléptekkel zárkózik fel az élvonalhoz, ennek pedig most újból szemtanúi lehetünk, a MiHoYo által fejlesztett Genhin Impact ugyanis nemcsak a kritikusoktól részesült igencsak pozitív fogadtatásban, de a bevételek tekintetében is elképesztő számokat produkál.

draga-volt-de-igy-is-boduletes-szamokat-hoz-a-genshin-impact.jpg

Az ingyenesen játszódó nyitott világú RPG – free-to-play ide vagy oda – nem volt olcsó mulatság, hiszen nagyjából 100 millió dollárba került a fejlesztése. Úgy tűnik azonban, hogy megérte, a Genshin Impact ugyanis kevesebb mint két hét alatt alatt behozta a fejlesztési költségeket. A játék elsősorban Kínában, Japánban és Dél-Koreában népszerű, de Európában és az amerikai kontinensen is rengetegen játszanak vele.

A bevétel természetesen itt is mikrotranzakciókon keresztül áramlik a MiHoYo széfjébe, loot boxokkal csábítva újabb és újabb vásárlásra a játékosokat. És bár a játék láthatóan nagy siker, ezt a rendszert – mely a kapszulás "gacha" nyerőgépeket idézi – meglehetősen sok kritika érte.