Sokan Jade visszatérésére vártak hosszú évek óta, ez azonban nem fog megtörténni, ugyanis a Beyond Good & Evil 2 bőven a fotoriporter lány születése előtt játszódik. Ugyanakkor a bemutatott anyag le se tagadhatná eredetét, de hogy valójában milyen lesz a játék, arról a széria atyja, Michel Ancel mondott néhány szót.

"A történet az első részhez kapcsolódik. Nagyon jónak lett tervezve." -- közölte a konferencia utáni beszélgetésen. "Nem beszélhettünk róla előbb. Biztosak akartunk lenni, hogy a technológia jó lesz. Tudod, nagyot álmodsz, de ha nincsenek meg a megfelelő eszközök az álmod valóra váltásához, hogyan tudnál róla beszélni? Három évet vártunk arra, hogy működjön a technológia, így most már tényleg lehet a bolygók között utazni, az űrben. De nem üres bolygók között. A bolygókon városok lesznek, logikus egymás közötti kapcsolatokkal. Biztosnak kellett lennünk abban, hogy ezeket meg tudjuk csinálni. Kilépsz egy étteremből, bepattansz az űrhajódba, átszeled az atmoszférát, majd dokkolsz az anyahajódban. Utána pedig megváltoztatód azt, ahogy a bolygó kinéz. Mindezt töltési idők nélkül, úgy hogy bármikor megtámadhatnak. Olyan lesz, mintha egy GTA lenne az űrben, három dimenzióban."

Azt már tudjuk, hogy a küldetéseket meg lehet oldani kooperatív játékban is, ugyanakkor egy kicsit veszélyesnek tűnik belepaszírozni ezt a funkciót egy olyan játékba, aminek az első részét az egyszemélyes történet tette kiemelkedővé.