A tavalyi év egyik leggyengébb startját a Battlefield 4 produkálta, sőt olyan sok a probléma a játékkal, hogy még most, jóval a megjelenés után is sűrűn jönnek a tapaszok, miközben a játékosok legfeljebb csak mérgelődnek. Nos, ezt a helyzetet szeretné elkerülni az EA a Titanfall esetében.

A kiadó a múlt héten megtartott gazdasági konferenciáján közölte a befektetőkkel: a Titanfall nem fog olyan gondokkal küszködni a premierkor, mint amilyenek a Battlefield 4-nek voltak; tanultak a korábbi hibákból. Az EA gördülékeny startot ígér, s erről a fejlesztőcsapat, a Respawn Entertainment is gondoskodik, amely zárt körű alfatesztelésben már vizsgálta a szerverek állóképességét, s sikerült olyan módszert kidolgozniuk, amivel úgy tudják frissíteni a szerveroldali klienst, hogy abból a játékosok semmit se vegyenek észre.

Ezen kívül érkezik még egy bétateszt is PC és Xbox One platformra, mégpedig, ha minden igaz február 14-i kezdettel. Erről azonban még csak pletykát és szivárgást halottunk, hivatalos bejelentést még nem -- napokon belül jönnek a részletek.