Klisé vagy sem, a Battlefield 6 bizony jött, látott és győzött, hiszen amellett, hogy az újságírók zöme elégedett volt az EA lövöldéjével (kivéve a nem túl acélos kampánnyal), játékosszám terén is van mit a kirakatba tennie a magánkézbe kerülő kiadónak. Öt nappal ezelőtt volt olyan pillanat Steamen, amikor nem kevesebb mint 747 440 játékos igyekezett szinten tartani a KD arányt, az elmúlt 24 órában pedig 474 085 felhasználó jelentette a csúcsot – eme sorok írásakor egyébként 259 046-an lövöldöznek, legalábbis a SteamDB adatai szerint. Ezek a számok jól jelzik, hogy óriási érdeklődés övezi a Battlefield Studios FPS-ét, és bár az Electronic Arts egyelőre nem büszkélkedett el az eladási adatokkal, egy elemzőcég becslése szerint van miért aggódnia a Call of Duty: Black Ops 7-tel házaló Activisionnek.
A Tech4Gamers szúrta ki az Alinea Analytics bejegyzését, amely szerint körülbelül 6,5 millió kópia talált gazdára a Battlefield 6-ból a megjelenése óta, ami több mint 350 millió dolláros bevételt jelent. Jól mutatja a PC töretlen népszerűségét, hogy a rajongók zöme (56,7%) Steamen szerezte be az opuszt, míg az emberek csupán 23,7%-a vásárolt a PS Store-ban – nem meglepő módon az Xbox Series X a sereghajtó a maga 19,6%-val. Ahogy arra a Tech4Gamers szerkesztője is felhívta a figyelmet, a steames felhasználók több mint 60%-a a Call of Duty: Warzone-t nyüstölte a Battlefield 6 előtt, ami jól mutatja, hogy a játékosok egy részét jobban érdekli a minőség, mint a franchise. Ezek után kíváncsian várjuk, milyen eladásokat produkál a november 14-én árkező Black Ops 7 – egy biztos: idén végre valódi konkurenciát kapott a „kissé” megfáradt Call of Duty-sorozat.
A borítóképek forrása: EA