• Az Elex október 17-én jelenik meg
  • Nem lesznek hozzá letölthető tartalmak

Björn Pankratz, a Piranha Bytes projekt-igazgatója egy nemrég adott interjújában szilárd határozottsággal állította, hogy nem terveznek „büdös” DLC-ket a játékuk rajtja után. Pankratz szerint ez a trend egész egyszerűen nem illik a stúdióhoz, éppen ezért úgy döntöttek, nem is erőltetik az október 17-i rajt után ma már hagyományosnak számító tartalmi kiegészítőket.

Bátor húzás annyi szent. Figyelembe véve, hogy a stúdió legutóbbi játéka, a Risen 3 pontosan három DLC-vel bővült indulása után, felmerül a kérdés, hogy mi változott? Ne törjétek a fejeteket, a válasz egyszerű: a kiadó. A Risen 3 kiadója a Deep Silver volt, míg az Elexé a THQ Nordic, és az esetek túlnyomó többségében a DLC-k a kiadó kívánságára (inkább nyomására) készülnek el, a THQ Nordic azonban úgy látta jónak, hogy ezt a döntést a fejlesztőkre bízza.

Szerintetek jól jártunk?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!