Érdekességek a Beyond Good & Evil 2 kapcsán
Egy francia oldal megfogta a Beyond Good & Evil folytatását is készítő Michael Ancelt, majd megfenyegette: addig nem ehet csigát, amíg nem beszél. Michael persze hamar megtört... <br />
Azóta azonban már sok-sok esztendő eltelt, és bizony fennállt a veszélye annak, hogy a Wii-s hadakozó Raymanen kívül munkát nem kapó géniusz esetleg lelép a Ubisofttól, amelyet a francia bázisú kiadó egyszerűen nem kockáztathatott meg — rossz nyelvek szerint ezért is kezdték el hitegetni a fiút azzal, hogy elkészítheti a Beyond Good & Evil folytatását. Az (állítólag) több évig elnyúló előkészítési fázis után állítólag Michael kérdőre vonta a céget, amely végül is kötélnek állt, a tavalyi Ubidaysen pedig már magabiztos mosollyal jelenthette be: készül a folytatás. A gond az, hogy azóta se hallottunk róla semmit. Most azonban egy francia oldal fogta Michael Ancelt, egy székhez kötözte, és kényszerítette rá, hogy meséljen.
"Amikor nekiláttunk a BG&E első részének, filmszerű élményt akartunk, de a technikai lehetőségek képtelenek voltunk rá. — kezdi el a szakember — Emlékszem, amikor demonstráltuk az elődöt és mondogattuk: benne vagy a filmben, pedig ezek üres szavak voltak. De most, látva az új generációs konzolok erejét, végre valójában megtehetjük: létrehozhatunk egy olyan játékot, amelyet eredetileg is szerettünk volna." Ezek után az oldal riadtan kitért egy pletykára, amely szerint a folytatást többek között a 2001. szeptember 11-i támadás is ihlette. Michael erre csak — fanyarul — mosolygott: "Milliónyi dolog inspirálja egy ilyen nagy volumenű játék létrehozását. Miyazaki világa, a saját ötleteim, a politika és a média, valamint igen, a 9/11 is — nem maga az esemény, hanem az a hangulat, amelyet a CNN a közvetítéseivel folyamatosan az emberekbe sulykolt.