A ray tracing sokak szerint csak parasztvakítás, ami látványban nem sokat tesz hozzá a játékokhoz, ellenben lefelezi a videókártya teljesítményét. Manapság minden második címbe belerakják a funkciót, jobb esetben választható ki-be kapcsolási opcióval, de olyan alkotással is találkoztunk már, ahol nem lehetett kikapcsolni a GPU-gyilkos megoldást. A Battlefield 6 viszont szembemegy a divattal, és egyáltalán nem tartalmaz majd ray tracinget - se a single, se a multi része. És hogy miért nem?

Ennek prózai oka van: a fejlesztők a teljesítményre helyezték a fő hangsúlyt. A cél az volt, hogy a játék minden platformon jól fusson, ezért aztán az optimalizálásra gyúrtak rá, hogy azok se maradjanak ki, akik nem rendelkeznek a legújabb hardverekkel. A Battlefield 6 hivatalos gépigényét elnézve remek munkát végeztek, így aztán PC-n egy RTX 2060 is elég lesz ahhoz, hogy nekiveselkedjünk a BF6 őrületes pályáinak. Szimpatikus hozzáállás, szimpatikus megoldás! 

A Battlefield 6 október 10-én érkezik PC-re, PS5-re és Xbox Series X|S-re. Ti toljátok majd?