Jön a Titanfall következő nagy frissítése, ami szinte a játék valamennyi területét érinti, olyan lehetőségeket hozva, amikre már régóta vágyunk. A sort rögtön az új játékmódok nyitják, azokból is kettő: az egyik az E3 alatt bemutatott Marked For Death meccstípus, a másik pedig a Featured Game Mode, ami egy amolyan válogatás, ahol heti rendszerességgel cserélődnek a különböző módok: elsőként a Marked For Death és a Wingman Last Titan Standing lesz elérhető.

A meccstípusok mellett több módunk lesz arra, hogy a kedvünk szerint formáljuk a titánunkat. Egyrészt jönnek az emblémák, amik a kihívások teljesítése után kerülnek a tarsolyunkba, aztán immáron a robotok használata során is felhasználhatunk képességfokozó kártyákat, illetve a gépek operációs rendszere is gazdagodott. Választhatóvá válik, milyen hangon kapjuk a figyelmeztetéseket (három opció lesz), maguk a visszajelzések pedig több helyzetet fednek le, hogy jobban képen legyünk a pilótafülkében ülve. Továbbá az automata üzemmódba állított titánok ki tudják használni valamennyi fegyverüket, így ha valaki a nyakukba ugorva próbálja eltenni őket láb alól, az elektromos füsttel szerelt robot be fogja vetni ezt a védelmi lehetőséget.

A kártyákat illetően tudni kell, hogy nőtt a pakli mérete, méghozzá duplájára, vagyis 46-ra, miden egyes presztízzsel pedig még több lehet nálunk -- a maximum 100 Gen 10-et elérve. Ezt a 100-as korlátot azonban át lehet lépni, ugyanis folyamatosan kapjuk a kártyákat, így nem kell attól tartani, hogy tele pakli esetén lemaradunk egy-egy ritka darabról, ám ahhoz, hogy ezeket meg tudjuk tartani, le kell faragnunk a kártyáink mennyiségét, vagyis meg kell szabadulni azoktól, amik nem kellenek, hogy a ritkaságoknak hely jusson.

Mindezeken felül még egy rakás finomhangolást is kap a játék, olyan sokat, hogy itt most nincs is lehetőségünk felsorolni mindent, de ha kíváncsi vagy rá, akkor irány a hivatalos oldal, ahol fény derül a részletekre!