Áprilisban jelent meg a Frostpunk, amit bodak kolléga így értékelt: "A Frostpunk nem az a „szabadon építkezősdi”, hanem egy kötött narratíva vezérelte kihívássorozattal nehezített menedzsment játék, ahol a folyamatosan nehezedő, időkorláttal rendelkező feladatok megkövetelik az előre tervezést."

A játék a héten kap egy endless játékmódot, amelyben a játékosoknak életben kell tartaniuk a Frostpunk világának lakosait, ha ez nem sikerül, az utolsó ember halálával a játék is véget ér. A 11 Bit Studios kijelentette, hogy a játékmód már régen megjelent volna, ugyanakkor folyamatosan fejlődött, így ennek megfelelően pedig átalakították azt.

A frissítéssel egy könnyebb és egy nehezebb kihívást fogunk kapni, a könnyebben (Serenity) értelemszerűen több nyersanyaggal gazdálkodhatunk, és az időjárási körülmények nem lesznek olyan kegyetlenek, mint az Endurance módban, amiben az ígéretek szerint a kihívás még keményebb lesz, mint az alapjátékban. Véletlenszerű események pillanatok alatt lerombolhatják a várost, védtelenül hagyva a didergő polgárokat...

Mindkét módban állítható lesz a nehézség, négy térképen lehet küzdeni majd a túlélésért, a vihar pedig elzárhat régi területeket és megnyithat újakat, amiket fel lehet fedezni. A készítők közzétettek egy rövid fejlesztői naplót is, amelyben több dologra is fény derül, lessétek meg, aztán menjetek, és folytassátok az emberek istápolását a Frostpunk fagyott világában!